Valborg

och det firar jag ikväll?
Nej.
 Alla tråkmånsar ska till sigges och jag som är liiite för liten kan inte komma in där.
Haha fail..

Jaja, Jag ska iallafall upp till M&R och mysa lite senare, Milla ska färga mitt hår och så.
Blir nog bra, Fasen vad bra jag kommer må imon! Haha

Aha, VAr som sagt i Ullared idag, Köpte inte särskillt mkt faktist.
Ett par skor, Solpuder, 2 Serieboxar, 1 film, 1 fotoram, hårfärg och tuggummi. Haha

Nu ska vi beställa lite mat.
Underbart.
Är lite småledsen för att jag får åka hem till min tomma säng ikväll.
G är väl ute och svirar som alla andra galna ungdomar.

Men nu ska jag tvätta mina fötter!
Vi hörs imon .
PUSS


Jag och Milliis
Visst är jag brun? :D
Camilla
2009-04-30 @ 18:37:11
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/

Hahaha, brunast i år :DD Kommer du snart misen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0