Bräääänd

Ja juste!
Glömde ju skriva om karnelevalen innan, Jag och Frida och Frida åkte upp dit och tittade.. Sen blev det ballongdansen osv.. Satt i skuggan först, Men sen satt vi i solen, Och gudars skymning vilken ful jävla bränna jag har fått alltså.
Hahaha Jaja men jag gillar det (Y)

Tänkte sola lite idag med, Men jag satt ute i typ 5 minuter, Sen gick det inte mer. Helt galet varmt blev det 0.o
Jaja, Får la vänta tills det blir lite varmare får man ju åka iväg nånstans och bada typ.
Melike..

Izor har tydligen fått mat.
Han gillar inte madrassen som står här inne, Går och puttar på den och grejar.
Idiothund.

Imon har jag sovmorgon som sagt, Och dra på trissor!
Jag fyller ju år imon.
Glömmer bort det hela tiden. Haha

Så vi ska la fika och greja imon i skolan, Hoppas flickorna har bakat nåt gott till mig :D HAhah

Aja, Izor ropar.
Vi hörs imon!
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0