its gonna be you me and the dancefloor

foreverevervevrevrv (8)

Jag har nåt jävulskt tråkigt.
Men de e lungt. Ska snart gå ut med Hund och duscha.. Sen ska ja fan gå och lägga mig.
tror jag..
Ah det får bli så.

Har inget bättre för mig alltså.
Ska över och hjälpa min personliga bank att städa imon på förmiddagen.
Alltså min personliga bank = mormor.
Jag gillar min bank. Hon är snäll. Hon ger mig alltid mer pengar än vad jag hade tänkt ta ut från början.
Helt okej faktist.

Måste säga att det ska bli himla kul att börja i halmstad idag.
Känner lite att ja måste shoppa.
Har abstinens tror jag.
Har inte shoppat ett jävla skit på 4 veckor.
Det är nog rekord måste jag säga.
Skojar bara, köpte skor i måndags.
Men det är inte samma sak tycker jag.
Det var ju inte jag som betala.
Kalla mig bortskämd, det är lungt. Jag är van.


Annars då?
Joho det är allmänt bra med mig.
Har världens tråkigaste lov just nu men det kan väl kvitta.
Är ju helg imon och snart måndag. HIHI

Aha.
Ska väl dra nu, börjar få ont i ryggen. HEHEHEHE
PUSS


är kär i min iPod





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0