sick

Har precis varit ute på en helt sinnesjuk lång runda med hunden.
Okej den var inte så jävla lång..
Samhället - Becka - Hem
Fast fick bära hunden från becka och hem typ.
Stackarn orkade inte gå.
Det tog på mina armar. Dom är spagetti nu.
Hihi

Imon är det fredag wo
Ska vara nykter hela helgen har jag bestämt!
Dels för jag orkar inte ssfolk och dels för jag vill spara min dumhetsflaska tills nästa helg där jag VET att jag kommer ha kul =)
Jag är så förståndig.

Sen bestämdes det idag att vi ska åka på roadtrip över dagen till Malmö den 5e Oktober.
Kalla mig nörd mene aa.
Ska åka till en stor tygaffär och köpa tyger :)
WII

Aja, ska typ sova nu.
PUSS

kimmmm
2010-08-26 @ 21:52:14
URL: http://knilssonalsen.blogg.se/

VADÅ NYKTER? nu kör vi????

Torbjörn
2010-08-26 @ 21:58:29

Jag ska med vara nykter lala :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0