ldmaldmlaö

Har haft filmkväll med Ines och mamma idag.
Myspys tycker jag allt.

Såg på en jävligt bra film som heter My sisters keeper.
Riktigt mäktig var den må jag säga.
fyfan

Vet inte redigt vad jag ska göra nu för jag orkar inte se på film mer.
Jag är inte ett dugg trött.
Tänkte gå ut och gå en runda innan men det är väl inte en jävel som vågar det nu för tiden.
Tråkigt..

Klockan är 5 i 12.
Alltså spöktimman snart.
ja, jag tror på spöken.
Och just nu tänker jag på massa skit och skrämmer upp mig själv.
Bra jobbat Py nu när mamma sover.
Keep up the good work! (Y)

Ne nu ska jag hitta på nåt.
PUSS
Matilda
2010-03-02 @ 14:31:09
URL: http://jimmyblue.weebly.com

Håller m om My sisters keeper, riktigt bra film. Nästan pinsamt så som jag lipade t den...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0