Cutcut

HEYA!
Idag har varit en bra dag.
Har varit i skolan, haft körlektion och shoppat med My! :D

Hittade skorna (förra inlägget) och tre linnen.
Fräsht.

HAHA! När vi satt och åt glass utanför lollipop eller tuttifrutti eller vafan det nu heter, så satt vi på stolarna utanför.
Så ba helt random My ba:
Nån kasta nåt på mig!!
Jag: va?
My: Ja!! det kändes så!
-går runt och kollar-
Vad ser jag på Mys kavaj om inte världens jävla fågelskit?
HAHAH fan vad jag garva.
Roligaste idag alltså.

Aja, haha. Har varit över hos Sarah, hon klippte mig lite och så.
Så nu är det freeesh!
Ska färga det till veckan med så det blir ännu finare.

Efter jag varit hos Sarah klippte jag gräset och efter det sprang jag en runda.
Känner mig så jävla grym dessa dar.

Tänkte först skita i att springa.
Men sen ba; NEJ, nu SKA jag göra det.
Så blev det.
Love me.

Nu ska jag typ äta och sen plugga.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0