Söndag

Må säga att helgen faktist var rolig!
Fast min stukade fot gör livet lite svårare att leva.
Det gör ingenting, jag rockade med mina killerheals ändå.
Och det bästa var att jag använde falskleg troligen för sista gången i mitt liv.
Jag kan inte annat än säga att jag känner mig cool.

Nu ska jag packa min väska eftersom jag ska spendera natten hos Mysi imon.
Vi ska gå på bio.


Till veckan händer det massor.
Imon ska vi som sagt på bio.
På onsdag kommer tjejerna hit på kalas.
På fredag ska mina andra tjejer fira mig i stan.
Och på tisdag fyller jag ju fan år.
Undra fall det kommer hit nån och uppvaktar mig.
Annars är jag helt ensam, förutom när Sarah ska färga mitt hår.
Fan vad patetiskt om jag kommer få sitta själv på min födelsedag.

Då ska jag köpa Ben and Jerrys och gråta framför The notebook och tänka att ingen älskar mig och att jag är ensammast i världen och att jag kommer dö alone.
Vi får hoppas att nån vänlig själ kommer och hälsar på.

Ne, nu orkar jag inte sitta här mer.
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0