my darling baby

Hur bor du: I ett radhus med mor

Brukar du komma i tid: Ja.

Hur lång är du: typ 160 cm eller nåt

Kan du laga mat: Nej

Har du någon fobi: Mörkret

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var bra

Vilket är ditt senaste inköp: Mitt senaste inköp... Måste vara snickerskakan i skolan igår

Din favoritdryck på morgonen: Ingen

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes

Vad hade du sönder senast: En ring på gina tricot HAHA, fan vad jag kutade ut därifrån

Vem snackade du med senast: Milla

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl eller cider 

När gjorde du senast något riktigt dumt: Nåt riktigt dumt... Jag vet inte :S

Saknar du någon just nu: Ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Klaga eller sjunga med i nån låt jag lyssnar på -.-

Intressen: DATAN <3

Senaste person du ringde: Mamma

Vad drack du senast: Vatten

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga. Euw

Använder du hudkräm: ja

Attraheras du av män med skägg: Det sticks så nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Javisst

Vilken låt lyssnade du senast på: Dj got us falling in love - usher ft pitbull

Vad tycker du är äckligt: Tuggummi och tandborstar.. Eller ah, allt som har med andras munnar att göra :S

Har du pengar på mobilen: ja

Vilken svordom använder du mest? fan

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nykter - ta bild. Full - Va med på

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja

När var senast någon stötte på dig? HAHA i fredags ;D

Vad åt du till middag senast? Pizza haha

Äger du några popband t-shirts? nej haha euw poptshirt

När flög du senast? Måste varit när jag vart typ 16

Pratar du några andra språk? Aa visst, arabiska och isländska

Har du gråtit offentligt? ja

När sov du senast på golvet? Golvet? Jag tror inte jag har gjort det nångång

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Aa, viktig kvinna

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fuck life HAHA

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske

Tycker du om att krama folk? ja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0