..-

Idag nar jag vaknade med min jattebakfylla efter min jattekalasfylla igar fick jag extrem hemlangtan.
Alla forsvinner pa tisdag och jag blir ensam kvar.
Okej en vecka bara men anda.

Jag dog lite, jag fick abstinens efter min dator, jag kan fan erkanna att jag till och med saknade en walk of shame i stan.
Hahah mitt alskade busskort!!
Jag ar fan cp.

Menmen, antagligen nar jag kommer hem efter resan kommer jag alska allt i en vecka sen blir jag trott pa skiten.
Manodepressiv eller nagat.
Varmen tar kal pa mig lite.
Fast jag langtar dock inte efter sveriges kyla.
Jag hatar kyla

Slutproven ar gjorda och allt ar over, vi far reda pa resultaten nu runt atta, sen blir det avslutningsmiddag och efter det blir det att ta en drink for att fira. Forhoppningsvis fira. Kanske sorgesupa med.
Man vet aldrig

Forovrigt borde min telefon har ett fucking javla alkolas.
Jag har fetingangest idag -.-
Uuuusch

Jaja, det man inte minns har aldrig hant och det man minns fornekar man.

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0