...

Har nyss kommit hem från pappsen där det bjöds på middag.
Helt okej.
Nu är jag lika svullen som en gravid Milla. HAHA ta inte illa upp milla :D

Är sjukligt trött så det blir inget pluggande idag.
Ska faktiskt göra mig iordning nu och sen ska jag gå och lägga mig.
Sov inte så jättemycket inatt, somnade typ vid sex eller nåt och vaknade vid halv nio.
Sen kunde jag inte somna om så jag gick runt i lägenheten och gjorde verkligen ingenting.
Gick dock och la mig igen och somnade typ en liten stund, må säga att det var den bästa lilla tuppluren på länge. Myyys

Aja, senare när folket hade vaknat och försvunnit så gick jag My och Kimpa ner till blue och käkade.
Helt okej med beasås.
Jättefett.

Åkte med fyran hem, både jag och kim somnade som stockar direkt när vi satte oss typ.

Och nu sitter jag här.
Imon ska vi ha tjejkväll och lite såntdär myspys.
Underbart.
Sen börjar vi inte förens halv ett på tisdag så jävlar vad jag ska sova.

Men nu ska jag gå och lägga mig.
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0