..-

Okej.
Helgen var kul.
Blev helhelg i stan dårå.
Fest med tjejerna på fredagen, var riktigt roligt även fast Py råka ut för en rikti helikopterfylla.
Ångesten dagen efter var inte nådig, men sånt får man ju ta om man är dum i huvet.

På lördagen sov jag typ till halv sex (förutom en visit på donken) och sen kom Johanna och Ida ner.
Det var också kul, fast jag tror jag och jojoba hade som roligast efteråt.

Igår var jag hos Millz och kollade på film med hon och Knaki.
Eller ah, dom kollade på film och jag sov.

Ledig idag och imon, eller ah. Har jobbat i huset idag och ska göra det imon med.
Fantastiskt var det när klockan ringde kvart i tio (kvart i nio) när jag typ kom i säng vid halv två eller nåt.

Fast tog en powernap innan på ett par timmar så ah.
Plockade ut grejer från ett skåp som jag hade i mitt rum innan.
Alltid kul och hitta pengar. Klirr i kassan.

Denna veckan känns fett hektisk
Ska ringa massa jävla idioter och boka tid hos både syv i gvd och syv i halmstad.
Nästan heldag på onsdag i skolan och på torsdag eftermiddag kommer jag hem vid ett och då lovade jag mor att följa med till Ullared.
Jag kommer nog slå ihjäl mig själv med Kjells skohorn om det är mycket folk.

Fredag blir det myskväll hos My eftersom vi ska göra högskoleprovet på lördagen.
Halv nio börjar det.
På en lördag.
Fuck that shit typ.

Lördag blir det utgång och söndag kommer jag väl antagligen vara lika döende som vanligt.

Händer inte alls mycket nu. Balskorna kom i veckan, tog enbart en månad för dom att komma -.-
Gött tänkte jag och skulle prova dom, jaja men självklart så var dom för små.
Underbart.

Projektarbetet börjar komma ikapp med och stressa mig.
Alla andra jävla omprov och inlämningar jag inte har gjort ligger också och trycker på axlarna.
Skolan känns extremt rolig nu.

Nu ska jag njuta av min asroliga kväll(och även ha ångest eftersom jag varken pluggar eller syr).

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0