..-

Uppdatering!

Helgen - Myskväll med Milla på fredagen.
Skulle bara hälsa på Becka på jobbet, slutade med hemgång klockan 4 askalas.
Alltid gott med gratis.

Lördagen, mådde skitdåligt (blir irriterad på att jag blir bakfull nu för tiden), sov hela dagen.
Var med Frida på kvällen och myste.

Söndagen, födelsedagskalas och kusinerna i knäred!

Idag är det tisdag fast jag trodde det var onsdag.
Jättebesviken.
Har varit med Becka hela dagen, kollat på fotboll med Pirre och Simo med (Robin ett tag med).

Händer ingenting mer i veckan verkar det som.
Fantastiskt roligt.

Helgen blir det iallafall kalas.
Mycket skojj!

Nu ska jag vara uppe skitlänge och sova skitlite eftersom jag har vänt på dygnet.
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0