..-

Okej Hola Amigos.

Home again from spain.
Fan alltså, jag älskar fuengirola, jag vill flytta dit på riktigt.
En vecka vart alledeles för lite för mig tycker jag.
Men jaja, vi hade det superbra iallafall!
Chillade, solade, åt och drack gott.
Nomnom.

Helgen innan jag stack var jag ju i Oslo med.
Fantastiskt.
Träffade en del människor med som jag inte träffat på ett tag.
Alltid askul!

Sitter just nu och chillar ihjäl mig.
Orkar ingenting.
Ska på personalmöte ikväll dock, på parken.
Faboulus.

Sen i helgen ska jag jobba. Först på Hanna Morris på fredagen sen på campingen lör-mån typ.
Men blir fest med nico med eftersom det var ungefär en månad sen jag träffa henne. Wierd.

Jaja, nu ska jag nog äta frukost och kolla på gg.
PUSS
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0