..-

HEJ VÄNNER.
Tänkte bara skriva av mig lite för jag är arg.
Jag är iofs alltid arg men vafan, bloggappen funkar inte?
OH GOD WHY?!?!

Blir kinkig.

Jaja, annars då?
Hänger lite åt höger så att säga.
I veckan har jag inte gjort alls mycket, var uppe på myskväll hos Milla i onsdags och igår var vi på Bambu och käka, det var väl det som hände.

Fantastiskt.
En halv vecka kvar, sen JÄVLAR är jag arbetslös.
Jag blir lite orolig, sist jag var arbetslös drack jag väldigt mycket alkohol.
Jag tror det är lite därför jag har så dåligt minne.

Jag fick panik i onsdagskväll när jag hade gått och lagt mig för jag kunde inte komma ihåg fall jag hade låst dörren eller inte.
Idag låg det ett fullt ciggpaket på min byrå, jag kommer verkligen inte ihåg att jag har köpt det.
Konstig skit..

Jaja thats life.
Nu ska jag läsa tidningar och försöka få tiden att gå. (Även om jag gillar morgonturerna på jobbet mest)

PUSS
Bella Davis - MODELL BLOGG
2012-08-10 @ 16:57:01
URL: http://belladavis.myshowroom.se

Hej där! Hoppas allt är bra :) tycker du min fredags outfit är snygg? du kan se den här; http://belladavis.myshowroom.se/2012/08/10/fridays-look/



xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0