..-

Helgen är slut. Igen.
I fredags jobbade jag i princip hela dagen, gick hem på eftermiddagen och sov ett par timmar sen tillbaka igen.

Sen igår åkte jag kim och hampus till sävjsö för att kolla på maskinen.
Vi missade dock panda da panda enbart för det var så sjukt lång kö till bankomaten. Är väl så i små samhällen när det händer nåt stort höhö.

Maskinen var underbara som vanligt, och hamnade längst fram denna gången.
Kärlek.

Kom hem vid tre, somnade vid sex, upp vid tolv, käka på kina med mamma och morfar, hem, sova och här sitter jag nu.

Ska ta mig en dusch strax och sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.
Inget speciellt..
Ska jobba imon och sen till onsdag, sen är jag arbetslös. Igen.

Jag blir fett nojjig, jag pallar inte vara arbetslös igen.
Det är fruktansvärt tråkigt och psykande.
Kommer bli fet med. Igen.

Iofs börjar passen v 34 så då jävlar ska jag köra igång igen. 
Underbart.

Nu till helgen som det ser ut nu blir det oslo från fre-sön, sen på måndagen åker jag, Beckson, Mathilda och Amanda till spanien!
FAN-tastiskt.

När alla andra börjar jobba/skolan igen så har vi semester höhö.

Hoppas det här med Usa går vägen fort som fan så jag slipper den svenska hösten/vintern. 
Pallar inte. Finns ingenting här för mig längre.
Måste.bort.nu.

Jaja det löser sig.
Blir inte halmstad på ett tag heller vilket är skönt.
Halmstad är överskattat nu för tiden.
Tråkigt men sant.

Fred.
PUSS



Joakim Forsberg
2012-08-13 @ 19:07:01
URL: http://joakimforsberg.se

Söta tjejer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0