..-

Så nu blev det ändrade planer till helgen igen.
Nu ska jag ydligen till Oslo.
Fan alltså, känner jag killarna rätt lär det bli kaos (killar är jättedåliga på att planera och det blir aldrig som dom säger) och jag kommer få panik.
Jag får panik när jag inte får veta saker och ting.
Jag bryr mig dock inte när det gäller sovplatslös i halmstad men nu ska vi ju typ, rätt långt. Utanför sverige ba.
Så med andra ord, jag vet typ inte hur det blir, det kanske blir malmö ändå?
Eller så blir jag hemma. Återstår att se.

Har förövrigt jobbat min sista dag idag.
Gött äre, har blivit lite halvtrött på jobbet nu på senaste.
Men så är det väl alltid.

Ska skypea med Mat nu men hon kan ju inte hålla tider, som vanligt. 
Frågan är fall dom inte har klockor i Americatt?
Ska fråga henne sen.

Alltså jag har verkligen inget vettigt att skriva för det händer inget vettigt i mitt liv.
Tycker allt kan ordna upp sig med livet nu så jag slipper att gå runt med två tegelstenar på axlarna hela tiden. 
Tro det eller ej är det tungt som fan.

Jag är svintrött, jag mår illa och jag vill sova.
Fan vad det är irriterande när Matilda aldrig kan passa tider!

PUSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0