..-

Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.

Fattar inte att jag har snöat in på Melissa horn.
Hennes självmordsmusik brukar inte vara nåt för mig men denna talar till mig.

Sitter på jobbet och bloggar och facebookar och instagrammar och allt vad man gör.
Snokar här jag också. Hehe

Veckan kommer gå svinsakta och vara asjobbig.
Annars Idag ska jag träna och lite sånt, beställa siestabiljetten med, betala räkningar osv.

Såå annars rullar livet, fortfarande kär och deprimerad, fortfarande hobbyalkoholist, fortfarande bara jag.
Så uselt.

Längtar till sommaren och till hösten för då åker jag långt långt iväg!
Uuunderbart!

Längtar ihjäl mig verkligen!

Shit. Nu ska jag fortsätta jobba.
Ne jag ska ut i solen och ta en cigg bara, sen så.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0