..-

Hoe hoe hoe motherfuckers
Hörde att det tydligen var första advent på söndag.
Helvetet har börjat...

Ni som känner mig vet att jag tycker att julen är det ABSOLUT VÄRSTA PÅ HELA ÅRET.
Folk tränger sig i butikerna för att hitta julklappar, cafeerna säljer bara pepparkakor och lussebullar, alla lipar om vem som blir årets Lucia och det är allmänt kaos varje dag innan jul.
Julafton är värst, äta mat så man nästan spricker (äcklig mat förövrigt) och sen äta lite till, och sen äta nån jävla risgrej med clementiner i. VAFAN
Och sen tänker man ju att det är över, NEJ. All jävla mellandags-rea som börjar.
Dra åt helvete. Tror jag har krigat mig igenom rean typ två gånger eller nåt.
Jag.orkar.inte.
Dessutom är det bara allmänt jävla askallt nu för tiden.

SEN, är det över?!
Nejnej, då är det ju såklart nyår med. Kaos runt det också då man ska bli bjuden på alla fester och äta "fabulous middag" med sina närmaste bara för att det blir ett nytt år.
Nyår är fett överskattat och raketer är farliga.

Nåväl, nog med bitterheten.
Igår hängde jag med Ines, hon bjöd på chai och sällskap.
Sen åkte jag hem och bakade en kaka, tror jag överträffade mig själv när jag kände mig äventyrlig och hällde i hasselnötskross i smeten.
Living on the eeeeedge!!

Idag ska jag och milla (kanske skogen och paui) käka tacos och leka hårfrisörskor (ÄNTLIGEN! Orkar inte se ut såhär mer).
Blir tidigt i säng då det blir jobb imorgon.
SUPERtaggad!

Nu ska jag typ plocka upp alla mina smycken som jag inte har orkat göra än. 
Får inte plats med allting, orka mig.

PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0