..-

Whaddap dawg

Igår mötte jag upp Bella, vi åkte till en förfest med några killar, efter det åkte vi vidare till Movida.
Var riktigt trevligt må jag säga!

Mindre trevligt var det att gå upp 11 idag och möta moster och dom på stan.
Men det gick bra, turistade lite, åkte till Harrods och kikade, åkte röd buss som barnen så gärna ville.

Imon ska vi till ett stort akvarium och titta på hajar, sen blir det nog att vi kollar in Big ben och allt det där med.
Fun!

Annars då?
Joho, arbetslös som vanligt, blir vansinnig snart. Orkar inte vara arbetslös.
Saknar allt hemma just nu, har hemlängtan som faaaan.
Åååhh
 
Jaja, får se fall det händer något nästa vecka annars får jag nog åka hem tyvärr.
Känns ju lyckat!
Iofs, tror faktiskt inte att London är nåt för mig om jag ska vara ärlig.

Menmen, har provat iallafall.
Får se vad som händer!

PUSS
Becka
2012-11-08 @ 23:40:09
URL: http://rebeckaoijennus.blogg.se

Huvudsaken är att du provade iaf, om du känner att det inte är något för dig så är det inte <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0