..-

I wanna go higher, higher, higher.

Lista över saker som jag saknar just nu:
1. Min bil.
2. Dipp.
3. Min säng.
4. Cider.
5. Hunden.
6. Mor.
7. B&b.
8. Jobb.
9. Rendez.

Lista över saker som jag inte saknar just nu:
1. Smålandsstenar.
2. Sverige.

Idag har jag grov hemlängtan.
Fast, det hade jag i Spanien med, men efter en vecka i sverige ville jag bara spy på allt igen.
Vill typ åka hem några dagar, festa i stan, köra min bil, äta lite pizza och umgås med mor.
Kan man inte bara typ ta hit min bil och min hund och lite sånt?
Hur svårt kan det vara hehe.

Sen vet jag inte.
Åh, jag vet inte vafan jag vill göra egentligen.
Bananas.

Igår var vi hemma och chillade.
Så jävla skönt egentligen, sov till ett idag, sen gick vi och handlade och sånt tråkigt, sen sov jag lite till. 
Haha, känns bra att ha vänt totalt på dygnet!

Imon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, alla andra jobbar ju.
Patetiskt.
Ska nog lämna ute lite cv och skit.
Bara för att det tar lång tid haha.

Måste färga håret med, ser fruktansvärt white trash ut.
Blä.

Ska käka godis nu och glo på film.

PUSS
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0