..-

Hello groupies!


Usch vilken dag, eller ah, den har varit soft men jag är helt jävla död.
Vi åkte till stratford för att handla lite galgar och skit till oss.
Hittade en bank där, så vi kirrade engelskt bankkort och så, skönt att ha det fixat!

Sen gick vi runt och tittade i affärer, på våning tre, det tog typ två timmar. PÅ EN VÅNING.
Sjukt. 
Aja, hittade ett par brallor iallafall, och galgar då förståss.
Älskar att dom har Bershka, Miss Selfrigde, Topshop och Victorias secret här! 
Dör lite heheh..

Jaja, sen efter typ femton timmar åkte vi hem, gick till gymmet.
Vi fick en lektion typ om hur man gör övningar på dom olika maskinerna och så, kan va bra att veta hehe.
Så just nu är jag helt slut, mest i armarna för han trodde jag var hulken eller nåt och slängde på 20 kilo på stången. LOL?

Jaja, imon ska jessica in på en intervju i Stratford så tror att jag åker dit också och lämnar in lite cv och sånt.
Hade varit typ, effektivt.
Sen på kvällen ska vi träna igen. 
WOO!

NU ska jag ner och laga mat (läs: bre två mackor och ta en yoggi) och se på film tänkte jag.
Som sagt, är helt slut så kommer nog sova riktigt gott inatt!

Peace.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0