Sista helgen

Hemkommen från staden!
Har sagt adjö till alla vänner nu, förutom Kim som kommer imon.
Annars allihopa.
Sorglig skit.

En sväng inom Frida och Eric, och en inom milla där Joje också var.

Nu ligger jag här, med tejp på ögonlocken så att jag ska kunna hålla mig vaken.

Funderade innan på fall jag skulle gå ut och gå en runda men det är så jävla kallt.
Vinterjackan åkte fram redan förra veckan och den är jobbig att promenera i.

Förövrigt ska alla i min omgivning börja banta. Hatar ordet banta.
Självsvält med ett annat ord. Löjligt tycker jag och det vet becka om.
Ja, jag blev provocerad. Sluta banta din tönt.

Helgen var trevlig iallafall!
Hände inget speciellt som är värt att nämna men den var kul.
Råkade få en stor ångestattack på efterfesten igår och då är man ju så jävla rutinerad att man låter fingrarna dansa på tangenterna till olika personer som man egentligen inte borde lägga ner sin tid på.
Jag blir inte förvånad över responsen och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte.. Så mycket..

Whatevz, life goes on och jag kommer inte träffa folk härifrån på länge.

Ska ladda ner tusen filmer och serier nu tänkte jag sp jag har nåt att se på i början när jag är arbetslös i ett annat land.
Bella var tydligen en serienörd hon med så det blir ju typ asbra.

Peace.

leif danielson
2012-10-10 @ 13:58:00

Hej gullet! Är du inte vän med mig längre?? Varför tog du inte farväl?? Jag är jätteledsen! Du vet vad du har betytt för morfar och jag hoppas att jag betytt en hel del för Dig också? Var rädd om Dig och lycka till i London.BAMSEKRAM FRÅN MORFAR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0