..-

Fan alltså jag kunde verkligen inte sova inatt.
Jävla skit.
Hatar att ligga och vända och vrida på sig till klockan 3-4.
 
Iallafall, idag blir det ullared YAY.
Usch, fasar inför detta.
Förhoppningsvis är det inte asmycket folk så man faktiskt kan gå där inne.

Har massa att fixa egentligen inför flytten men jobbar ju hela veckan så har faktiskt inte tid.
Får fixa allt nästa vecka.
Fixa ppiller, låsa upp telefonen, packa?
Haha jag orkar inte packa det suger, jag har knappt en susning om vad jag ska ha med mig.
Flyttar ju faktiskt hemmifrån.
Ska alltså packa ner mitt liv i 3 väskor. 50 kilo av hela mitt liv få följa med.
Helt sinnessjukt.
Blir fan kaos här nästa vecka.

Ska tydligen med hund till djurdoktorn och sen ska jag träffa massa annat folk och sen på helgen blir det halmstad för avskedsfest.

Annars denna helgen ska jag faktiskt vara hemma.
Slutar vid 4 i halmstad sen åker jag hem till mor.
Hon ville att jag skulle chilla och ta det lungt nu så att hon typ får träffa mig lite ibland.
Hon sa till mig för ett tagsen att det är alltid trevligt när jag kommer hem och hälsar på.
Fast jag bor här..


Jaja, nu ska jag titta på 7th heaven och softa innan vi ska åka.

PUSS
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0