..-

Bloggappen funkade tydligen igen!
Gott.

Helgen spenderade jag i Halmstad as always.
Myskväll i fredags och utgång med Jessika i lördags.

Var helt förstörd igår så stannade tills idag (min bil var sönder i oskarström med så kunde ändå inte dra hem, ett jävla åkande med buss hit och dit pga baby blue)

I iallafall, kom hem runt två och åkte till fiket och träffade Anna. Händer inte ofta!
Men mys iallafall.

I veckan händer inte asmycket. Ingenting om jag inte har fel.
Vill egentligen åka till Ullared men mamma jobbar helt efterblivet.

Får väl bli nästa vecka eller nåt.. Eller nån söndag. Åh jag vet inte nu gör jag det jobbigt för mig själv.

Anyways, ska softa nu och jobba på mitt cv. Måste fan införskaffa mig ett engelsk ordbok.
Hah en svensk också antagligen.
Skype-dejt med mat klockan 8!

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0