..-

Idag är verkligen ingen bra dag.
Jag var fruktansvärt frustrerad och ledsen redan när jag vaknade.
Sen när jag åker ner mot stan så pajar ju självklart bilen.

Alltså jag får panik.
Vill gå all Marissa cooper i o.c säsong 2 och kasta möbler och bara skrika rakt ut.
Alltså förlåt alla som läser men jag tycker på riktigt att mitt liv är det värsta som finns.
Jag vill bara åka iväg långt åt helvete utan att berätta för någon.

Människor är idioter, själviska, elaka och motbjudande idioter.
Jag har så mycket inom mig som bara vill komma ut men jag vill inte tynga nån annan som förmodligen också mår skitdåligt för att deras äckliga jävla pojkvän inte kunde komma ihåg födelsedagen typ.
Sugavmig.

Hatar allt just nu och är riktigt nära på att släppa allt och iallafall försöka gå under jorden.
Välkommen tillbaka depression.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0