April April

Jaha idag är det den 1a April.
Jag har inte blivit lurad ännu och jag har inte lurat någon.

Sitter på jobbet en vacker dag som denna.
Ska sitta här till jag dör känns det som.

Nä så farligt är det inte.
Har sovmorgon imon iallafall! Börjar inte förens klockan 17.
Och jobbar bara 17-22 så det är sjukt nice.

Tvingade Lisette att komma in på hennes lediga dag med, bara för att dricka lite kaffe.
Störtskönt att hon gör det med haha.

Har börjat planera lite smått inför hösten med (OM jag inte kommer in på någon skola), tänkte resa en månad eller så. Komma bort lite.
Tänkte Indonesien faktiskt. Låter sjukt nice och sådär.
Men vi får se, ännu är det bara lite planer på papper så ingenting är bestämt ännu.

Fick även reda på vilka månader jag ska ha semestervikariatet på.
Blev fruktansvärt besviken faktiskt.
Fick bara tre veckor där uppe. Så jag måste antagligen sitta på det andra pissjobbet också.
BÖÖÖÖHHHHH

Jaja det löser sig.
I vilket fall som helst har jag ju jobb iallafall. Gött de.

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0