Not dead. Yet

Hahah håhåå det var ett tagsen jag skrev.

Skitsamma, jag är inte grym på att skriva, jag har inte tid och jag bryr mig helt enkelt inte.

Jag sitter på jobbet just nu, det går ut på att sitta vid datorn och hålla butiken öppen.
Jag borde städa också, men det ska jag ta senare. eller i eftermiddag, eller imorgon.
Det tar typ tre minuter att städa, vilket är tråkigt eftersom tiden går så sakta här.

I vilket fall som helst så rullar livet på som vanligt.
Det känns som att jag jobbar hela tiden, och när jag väl är ledig så blir jag inringd ändå, cash is king var det någon som sa.
Är ledig i helgen iallafall, ska på födelsedagskalas hos Nico på fredagen och på lördagen ska jag väl förmodligen ligga på soffan och sova i omgångar.
Söndagen får jag väl ta mig till gymmet.
Eller inte, jag är skitförkyld och har ont i halsen.

Så helt ärligt så brukar jag inte ha så mycket att göra på jobbet (butiken. Hemtjänsten är stressigt som fan), så jag sitter och läser gamla kriminalfall på flashback. Vilket jag tycker är ganska skoj.
Typ folk som har försvunnit helt spårlöst och hittats mördade. Okej det kanske inte är så skoj men det är intressant att läsa om.

Så nu anser jag att jag själv är nån sorts Beck-kopia och kan lösa mord.
Kan även tolka aftonbladet som ingen annan kan.
Detta hör hemma på CV:t.
 
Annars händer det inte så jättemycket, känns inte som jag festar nåt längre, jobbar jämt..
Men sen å andra sidan så festar jag minst tre gånger/månad.
FY Py vad du ljuger.

JAJA, det händer ändå inget, livet är allmänt trist faktiskt.
Brukar vara så nu på vintern/vintervåren/höstvåren whatever.

Positivt att Jennifer kom hem förra veckan typ. Har myst endel med henne men sen åkte hon till Malmö, skulle tydligen bila till Hamburg och dricka bärs.
Den ungen klarar inte av Sverige har jag fattat.

Även idag sitter jag vid datorn, letade hjäl mig efter ett par supersvinsnygga skor som jag vill ha, hittade ett par som var hyfsat billiga. Fanns dom i min storlek? Nej såklart inte.
Jag dog inombords. Jag ville verkligen ha dessa skorna.

Jag gjorde wok igår för första gången, det gick apdåligt.
Jag tog med skiten som lunch idag iallafall, jag är inte alls sugen på det.
Köket är inte min grej helt enkelt.
Ikväll ska jag laga chili con carne.


Alltså på riktigt så ser ni ju att det inte händer så speciellt mycket här.
Ska ta och fortsätta med mitt flashback nu. Ville bara visa att jag levde.
Är inte överdrivet grym på att höra av mig till folk.

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0