..-

Idag regnar det! WO
Jag älskar när det regnar, iallafall när jag jobbar.
Det finns typ ingenting att göra då, så då kan man sitta och läsa massa skit på internet, t ex jockibois blogg som jag dog lite av just precis. Av skratt också.

I helgen blir det lite jobb och lite nöje, ska till Sävsjö med Kimpen för att glo på maskinen, hoppas det blir bra väder annars blir jag antagligen ännu mer förkyld än vad jag redan är.

Två veckor kvar till spanien med!
Kan bara bli awesome.
Sol och strand och fest och massa annan shit. Jag saknar funkan lite faktiskt.

Nästa helg blir det antingen jobb eller Oslo, jag har inte bestämt mig ännu, och vet inte fall det finns plats i bilen. Jag vägrar åka buss eller tåg i tusen timmar.

Peace out friends.
PUSS


HAHA alltså seriöst?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0