..-

Bara tisdag och jag vill redan bort härifrån.

Jag blir allvarligt talat helt sjukt deprimerad av att vara här.
Det är galet.
Jag kan verkligen inte förstå varför I HELVETE man bestämmer sig för att bosätta sig här?!
Är folk totalt hjärndöda eller?
Okej typ om man flyttar hit för sina ungar eller vafan som helst, för jag må säga att det är lungt och sådär här men varfööööööööööööööööööööööööör flyttar man typ max 1 km ifrån sina föräldrar till en egen lägenhet i SMÅLANDSSTENAR?
Hej jag heter Anita Svensson och jag flyttade hemifrån när jag var 18 och sen dess har jag jobbat på Ica i Smålandsstenar, och jag har också umgåtts med samma personer sen jag var 16 år och jag vet precis vilka alla är och vad Olle nere på spelepelle gör varje tisdag förmiddag.
W.T.F
Jag orkar fan inte tänka på det, för det gör ont i huvudet när jag försöker fatta varför man bor här frivilligt.
Helsjukt.


I vilket fall som helst har jag varit i gvd igår och idag.
Det är ju alltid fantastiskt kul att gå till af. Så tror man att man ska få en ordentlig handlingsplan men det enda du får är tider för när du ska vara där nästa gång.
SUGAVMIG.

Nåja, åt frukost med Beckson på Linneas iallafall, sen hängde vi hemma hos mig hela dagen typ och gjorde ingenting.
Idag har jag varit på systemet också. 
Har bakat knäck och cupcakes och varit allmänt huslig.

Imorgon ska vi på en lägenhestvisning till och sen efter det kan jag bestämma mig för vilken jag vill ha.
Kung.
Så har kikat lite på möbler och skit som man måste ha, damsugare och annat asskoj!

På tosdag ska jag ner till staden för att umgås med Mat som är hemma över jul.
Middag på Harrys och myspys på kvällen.
I helgen blir det jobb och fest.

Nu ska jag fortsätta att vara asdeprimerad (på riktigt alltså, inget jävla skämtinlägg detta alltså, så mycket hat som jag har mot ss hade nog knappast amerikanarna för Japsarna) och glo på film eller nåt jävla skit eftersom det inte finns något att göra här i denna ashålan.
PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0