..-

Sov 11 timmar inatt. 
Vaknade, gick upp, åt, gick och la mig igen och sov till halv sex.

Jag är ledig denna veckan. Ledighet för mig innebär förkylning/sjukdom.

Jag är pissförkyld och har kronisk huvudvärk. Jag gråter när jag ska lyfta huvudet för att det gör så ont.
Jag vågar inte böja mig ner, hosta, nysa eller vrida huvudet för snabbt.

Mamma sa att är det så imon med skulle hon köra mig till akuten.
WEHO!
Vanligtvis äter jag i princip ALDRIG tabletter (undantag p-piller), men mor tvingar i mig treo, det smakar kolsyrat havsvatten, jag hatar det. Men det hjälper lite så jag dör nog inte riktigt än.

Dessutom är det maskinen på fredag så ska försöka att inte dö innan dess.
Gör jag det, då dör jag.

Fan vad jag är efterbliven ibland.

Jajaaaa, jag har iallafall köpt kips så det ska jag äta ikväll.
Antagligen kommer mitt huve explodera för att det knastrar så när man äter kips.
HAHA!
Dödsorsak - Huvudet på offret klarade inte av ljudet när hon åt friterade potatisskivor, även kallade chips. 
Huvudet blev överarbetat då det försökte övervinna ljudet men misslyckades.
Även kallat chipsätarsyndromet.

Wellwell, imon ska jag fan se på tennis.
Sen om jag har huvudvärk eller inte, det struntar jag i.
Löv båstad och löv tennis.

Nu ska jag äta en räksallad.

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0