..-

Stressig dag!
Sitter på bussen nu påväg hem.
Är klar med min ansökan också, sjuuukt skönt!
Betalat räkningar och skulder och skit, äntligen över för denna månaden hehe.

Tänkte berätta för dom som bryr sig dåva, dom som läser min blogg.
Jag jobbar på tre hjärtan i Halmstad, jag jobbar på Hanna Morris i Halmstad också (brud och balklänningsbutik) och så jobbar jag på gisleparken i Gislaved nu tills det stänger för säsongen.

Har varit kluven i vissa lägen nu ett tag, inte velat vad jag ska göra med livet osv.
Har nu bestämt mig att jag ska åka som au pair i USA.
Och jag blir borta i 13 månader. Kanske mer, det är ingen som vet men som det ser ut nu blir det 13.
Nu tänker folk; fan orka hon hatar ju barn.
Jaja visst, jag ogillar vissa barn, men inte alla.
Och hur soft är det inte att bo i USA ett år, och få betalt för det och allt så?

Underbart säger jag bara.

Nu har ni lite koll för er som bryr sig osv.

jobbar imon, mys på lördag.
Påtal om helger blir det fett med träning med.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0