..-

Hola aglios amigos!


Aaah, torsdag torsdag. 
Imon är det fredag igen och veckorna går superfort!
Snart ligger jag hemma i min egna säng med min underbara pojk och softar.

Luktar vitlök som satan här.
Vi bor ovanför en kebaberia och det luktar alltid asgott från dom.
Men tro det eller ej så smakar deras mat röväckligt.
True story mate.

Igår vart vi på Madame Tussauds eller hur det stavas, riktigt värt!
Askul att gå runt och titta på alla vaxdockorna, endel var häpnadsväckande lika orginalen.
Efter den turen åkte vi till London Dungeon som är typ ett stort spökhus.
Må säga att jag inte var jätterädd men det var ändå intressant och roligt att gå där inne.
Det bästa var nog att dom hade ett litet "höjdskräcken" där inne med.
Orkar inte att dom får plats med allt!

Menmen, efter det gick vi lite på oxford och softade, fick med mig tre par skor hem hehe.
Skitsamma, fick alla tre för under 30 pund (350:-) så jag är helnöjd.

Idag håller jag på att tvättar och lite så, hemmafru typ.
Ska bara ta det aslungt idag och kolla på film och äta chips.
Kanske ska ta en promenad i parken sen med, den är fett mysig.

Funderar på om jag ska kirra lite julklappar och skit imon eller om jag ska vänta tills jag kommer hem.
Har rätt jävla asfullt i väskan så får typ inte plats med allt.
Och har inte heller nån större lust att betala femtusen för övervikten.
OCH det största problemet är hur jag ska ta mig härifrån till flygplatsen med väskorna.
Dom väger hur mycket som helst, kommer förmodligen svettas ihjäl, trilla när jag ska gå på tuben, gråta lite, glömma en väska på perrongen eller bli bestulen på en av dom.
Får se hur jag löser detta.

Wellwell, det blev ett väldigt långt inlägg då jag inte har nåt speciellt att skriva.
Meneeee, kan ju säga att hemlängtan är galen just nu.
Saknar ALLT.
Saknar till och med att jag måste upp med bilen på lagning.

PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0