..-

Hej hopp!

Shit vad dagarna går fort egentligen när man tänker efter.
Imon är det redan onsdag och den dagen kommer gå skitsnabbt eftersom jag och Jess ska gå på museet och så.

Idag har jag varit och turistat lite själv, åkte och kollade på London Tower och the The tower bridge.
Jag tycker att sevärdheter är SKITtråkiga faktiskt men känner ju att nåt måste man ju se när man bor här hehe.

Åkte in till tottenham court road och in på primark.
Hittade ett par handskar som jag har letat efter hur länge som helst. Sen ett linne.
Hittade ett par stövlar och ett par uggs som jag ska köpa.
Lycka!

Resten av veckan och i helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.
På lördag blir det förhoppningsvis utgång.

Bilder från idag:

 
 
 
 
 
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0