..-

Ännu en helg som har gått.
I fredags vart vi på det här akvariet då, kollade på massa fiskar, pingviner och hajar. 
Sedan efter det åkte vi det stora parisehjulet, London eye. 
Det var faktiskt ganska häftigt, man kan egentligen inte tro att London är så sjukt jälva stort.
Fast hade nog faktiskt velat åka det när det är mörkt ute.

Nåväl, man kan inte alltid få som man vill.
På kvällen mötte jag upp Bella och Tony, drog till movida, var helt sjukt mycket folk där eftersom Kim kardashian och Kanye West var där också.
Folk kunde verkligen inte bete sig. 
Var där en liten stund sen drog vi till project.
Fett kul klubb!

Åkte taxi hem och dog typ.
Gjorde verkligen ingenting igår på dagen, var fett sleten.
Åkte in till paddington på kvällen på förfest sedan vidare till Cocko.
Värdelös kväll, men men.

Kom hem runt halv nio i morse och gick och la mig direkt.
Vaknade runt två av massa jävla surrande i telefonen.
Fett poppis idag.

Softat idag, handlat lite osv.
Tråksöndagar.

Jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska göra i veckan mer än att jag och Jessica ska till Madame Tussauds på onsdag. 
Spännande skit. 

Är fett trött just nu så ska nog sova strax.
Bildbomb!



 






 
 
 
 
 
 
 
 
'''


 
 
 
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0