..-

Haha alltså alla mammor, bitterfittor och kärringar som läser min blogg behöver inte läsa detta inlägg.


Jag har en teori, jag vet inte om det är så men jag tror det. (Vet)

Vissa barn är fula, verkligen inte vackra.
Såg en unge på fejjan för ett tagsen och helt ärligt så såg ungen ut som ett freak.
Jag tycker verkligen denna ungen är skitful och liksom inte alls söt.
Jag är inget monster som vill våldta och elda upp era ungar nu bara för att jag skriver såhär.
Men jag tror att dom flesta mammor tycker att andra barn inte alltid är så vackra.

Just sayin, smaken är som baken och jag har alltid ogillat barn och jag gör det fortfarande.
(Även fast jag vill vara gravid, få en unge, men jag vill slippa skrik, slem, bajs, kiss, spya &allt sånt)
Logiskt? Nej inte så haha.
Så förmodligen kommer jag få en jävla unge inom en snar framtid bara för att jag verkligen inte vill.
Eller ah, om någon mixtrar med mina ppiller vill säga.

En annan grej jag tänkte på är vänner. Helt allvarligt talat så tror jag att innan detta året är slut kommer jag ha tappat ungefär 2-3 vänner kanske?
För vissa människor vill inte anstränga sig, och jag tycker verkligen det är skittråkigt.
Jag ser alltid mina vänner som första prioritering i mitt liv, och skulle aldrig låta en t ex kille komma emellan. Allt för många gör det misstaget.
Dömer ingen, det är väl spännande när allt är nytt och fräsht mellan er osv osv, men räkna inte med att jag står kvar sen när ni gör slut, för att i verkliga livet håller ett förhållande aldrig för evigt.
Dumpa mig, så dumpar jag dig också.
Thats it, inget snack om saken.

Fatta mig inte fel den som tar illa upp, är antagligen jätteglad för din skull osv, men chicks over dicks är ett motto som jag står fast vid.

Vi får väl helt enkelt se vad som händer.
Kände mig lite bitter nu så var tvungen att skriva av mig.
PUSS
 
 
Becka
2012-10-04 @ 07:28:07
URL: http://rebeckaoijennus.blogg.se

Hahaha alltså, jag dog lite när jag läste detta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0