..-

Hah!
Äntligen!
Flyget till London är bokat och flyttar om två veckor.
Kungligt.
Lämnar både vänner familj och kärleken här hemma. Börja om på nytt.

This is what i have to do.

Ligger och kollar film nu för gg säsong fem är slut och mitt internet krånglar ihjäl sig.
Ska skypedejta med mat strax sen ska jag sova.

Råkade få med mig två tröjor från vila innan idag, hade tid över så skulle egentligen kolla skor men hittade inga så råkade hamna inne på vila istället.

Pratat med becka en stund med, var skönt då vi inte setts på aslänge. Typ två veckor eller nåt haha men ändå.

Annars sitter jag här i stugan.
Ska vara här typ hela veckan för ska jobba.
Förutom på onsdag för då ska vi till Ullared för helvete.
Jag hatar Ullared.

Annars i helgen vare jobb och inflyttningsfest och utgång som gällde. Kul hade jag och ingen sömn fick jag men det är standard.

Ja Gud vad kul det är att blogga.
Kan knappt stoppa mig själv.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0