..-

förövrigt är min data SÖNDER.

Jag DÖR.
Ljudet funkar typ inte, sladden glappar och man kan inte se bilder..

Vad fan ska jag nu göra? Arbetslös och kan inte kolla serier/filmer?
För helvete.
Jaja, ska iofs köpa en ny snart, men behöver en ny typ.. igår?

usch, det är så mycket jag måste fixa nu, jag vet inte ens vart jag ska börja, när jag ska börja.
Men men, det löser sig.

Becka vart här innan och åt kvällsmat, hon flyttar på fredag till vår huvudstad vilket jag tycker är skittrist men jag är iallafall glad för hennes skull.
Jag hatar alla som är fast här. Idioter.

Ska nog träffa henne imon och säga hejdå på riktigt.
Sorglig skit. 
Vi lär inte ses på aslänge sen så det kommer vara skittråkigt.

Jag fick ett par stövlar av mami innan HIHI som jag prydde med två söta rosetter.
Behöver tydligen stövlar nu, förmodligen. 200 regndagar om året. Hurrahurra!
Får skaffa mig en fin regnjacka och ett coolt paraply. Sen är jag regn-city-chic. Haha vafan.


Nu ska jag kolla på tråktv och bara vara allmänt slö.

PUSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0