..-

Hallllllllllååå ja!
I helgen var det jobb som gällde.
Jobbade fredag eftermiddag och lördag till två, sen åkte jag hem, duschade och åkte upp till milla.
Gjorde mig iordning där uppe med henne Ida och Johanna, sen käkade vi pizza och drog till reftele på förfest hos Malin.
Må säga att jag hade riktigt trevligt även fast jag var nykter och körde!
Var hemma astidigt och kom i säng relativt fort.
Skön helg med andra ord!

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls.
Handlade åt mamma, det var väl det enda.

Imon ska jag och milla till Ullared!
Ska handla lite till lägenheten, typ handdukar, lampor, kaffekoppar och annan skit.
Blir nog bra.

Onsdag blir det tjejkväll hos milla med fina brudar sen blir det förmodligen jobb i helgen och myskväll med Jessika.
Tar en vit månad nu, känns som det behövs.

Glor på det okända nu och har allmänt tråkigt.

Peace




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0