Jag är inte alls deprimerad, jag ogillar bara livet

jag sitter här.
inget kul alls men jag gör det ändå.
Har ingenting att göra och är inte trött.

Såg en oläst bok som stog på byrån precis.
kanske ska börja läsa den.

Så uttråkad är jag, så jag kanske börjar läsa en bok.
Det gör jag aldrig.
FÖrutom på sommaren när jag ligger och solar vill säga.
Hmm.. Egentligen orkar ja inte läsa..
Dilemma alltså

Fan alltså.
Det suger verkligen att vara sjuk.
Fast var ute med hunden på promenad typ.
Har inte vistats ute sen i torsdags.
Det var chockerande.
Fast HAHA
Det roliga va när jag skulle öppna fönstret och fick första friska luften i lungorna.
Höll på att hosta ihjäl mig.
Orka det, Frisk luft ska la va nyttigt?
Aja

Förövrigt är jag förbannat trött på snön nu.

Kan det inte bli sommar nångång? -.-

Dagarna går så sakta jueee...

 

Himla b alltså.
ne nu ska jag inte fördriva tiden med att skriva onödig shit här.
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0