WIIIIIEEE

Alltså jag är så fruktansvärt glad
Så jävla hoppfull!
Har suttit och pratat med mamma (och lite becka) hela kvällen om att jag ska flytta till halmstad.
Har kommit på massa lösningar till allt så det gäller bara för mig att ringa om lägenheter i Mys byggnad.
Det finns minst en ledig tror vi iallafall.
Och sen ska jag ringa till csn och kolla om iakorderingsbidraget.

Jag kommer smälla av om jag får flytta.
Jag har velat flytta så himla länge alltså!
Tänk att äntligen få göra det!
Slippa alla äckliga människor och falska jävlar.
Får jag flytta ska jag pussa den falskaste och elakaste människan RÄTT PÅ MUNNEN!

USCH gosh.
Aja, jobbet idag har varit en pina.
Jag hatar att jobba på mitt jobb haha, fan va skit att jag har typ 4 ½ vecka kvar då.
NAJS.
Aja, det är lite pengar iallafall. Hehehh

Nu ska jag nog och duscha.
En hel dag inomhus med skor och typ 25 grader gör inte att man luktar blommor precis..

PUSS

selma fucking royaal
2010-06-29 @ 21:56:41

ahhaha padde, är så jävla glad för din skull. hoppas verkligen du kommer därifrån..

den dagen man får flytta känns det som om man är mer levande än någonsin. speciellt när det blir bättre än man trott :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0