Dag 3 Mina föräldrar

Jag tänker inte skriva om min första kärlek här, eftersom det känns inte så värt att nämna.
Tack




Mina föräldrar då.
Har en mamma som heter Marita Ynner. Hon är typ 47 år gammal. Tror jag, jag vet iallafall att hon fyller år den 11e Augusti.
Hon är jättebarnslig.
Jag kan vara omogen men det är ingenting mot vad min mamma kan vara.
Bra för henne eller vadå.
Hon kommer typ från smålandsstenar, men hon har bott i genevad i halland med.
Hon jobbar på trioplast iallafall.
När hon inte jobbar så brukar hon va med min hund.
Ja, hon snackar med hunden som om han vore en människa.
Lite roligt faktist.
Vad ska man säga, min mamma gör allt för mig och jag uppskattar det

Pappa heter Kai Lövaas.
Ska jag vara helt ärlig vet jag inte hur gammal han är, men skulle tippat på typ 43?
Han fyller den 10e Mars.
Han kommer från Norge, så jag är alltså halvnorsk.
Vet dock inte var i Norge, Skeberg eller nåt höhö
Han flyttade hit nångång på 80talet kan jag tänka mig.
Jag vet faktist inte.
Han träffade mamma typ två år innan jag föddes iallafall.
Han jobbar som snickare och montör.
Fast han blir säkert sjukpensionär snart för han har en skada i axeln.
Duktigt.
Han bor inte med oss, han bor i huset vi bodde i innan.


Vet inte vad jag ska skriva mer.
Har tyvärr inga bilder för sitter i skolan.
Enjoy.
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0