..-

Fasiken vad lovet har varit händelserikt.
Brukar aldrig hända något på loven.

Wellwell. Börjar skolan imon dårå
Kunde ju tagit en vecka till
Nåväl, slutar tidigt varje dag så ska inte klaga.

Händer mer i veckan dååå
Ingenting typ, true story. Ingenting.
Chill på fredag och varberg på lördag bara.

Livet är inte så hektiskt såhär dags

Just nu sitter jag och laddar ner musik till älsklingen som ligger och laddar upp sig.
2 ½ timmes resande imorgon, hårt.
Ibland längtar jag verkligen inte till skolan.

Så har vi bara böglektioner imon.

Jaja, ska gå och ta mig en dusch, tvätta bort orenheter och försöka skrubba bort blåmärket i facet.
Känns sådär kul med det just där, läkarn på akuten idag kollade jättekonstigt på mig.
Fun.

PUSS


Efter regn kommer solsken




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0