..-

Vaknade i morse, kvart över sex som vanligt.
Nu sitter jag här, 4 prov, 3 handskrivna inlämningar och 2 sidor handskrivet projektarbete senare.

Jag skojar inte, jag har faktiskt aldrig haft skrivkramp, men jag fick det nu så jag var tvungen att sluta.
Men men, godkänd i Matte B iallafall. YAY!
Antagligen godkänd i samhäll och arbetsmiljö med.

Lycklig_chey92 idag

Har verkligen pluggat hela dagen.
Helt sjukt, har aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv som jag har gjort idag.

Kan om jag vill.

Händer till veckan?
Fick ställa in jobbdagen imorgon pågrund av plugg.
Trist faktiskt.
Onsdag tjejkväll ryktas det om.
Mys
Torsdag och Fredag händer det troligtvis ingenting
Lördag är det karnelevalen på dagen och på kvällen blir det lungt.
På söndag är det balen och då blir det att gå upp tidigt.
Förbannat.
Jaja

Nu ska jag käka sen ska jag verkligen chilla.
Imorgon ska jag sova som satan eftersom jag inte har haft sovmorgon på typ flera veckor.
PUSS


Lycklig chey ja....... hah

kimpalimpa
2011-05-24 @ 16:08:30

haaaaaaha, fin bild eller :) jag, bevylin, evelina och fanny bilar nog ner till halmstad på söndag antagligen :D ska bara fixa en bil att låna :) I will keep you updated!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0