..-

Jag räknade precis ut mitt snittbetyg eller vafan det heter..
Sån skit som dom går på om man ska söka till högskolan.
Jag kommer aldrig komma in på högskolan.

Jag har sökt hur många jobb som helst på senaste tiden, varje gång jag får ett mejl där det står: "Tack för din ansökan, men tyvärr..." så vet jag inte ens vad det är för skitjobb som artigt har tackat nej och gett mig en käftsmäll och en spark i magen.

Jag får ångest, jag blir deprimerad på riktigt och jag orkar fan inte ens försöka längre.
Jävla pissarbetsgivare som ba; aahh måste ha erfarenhet hit och erfarenhet dit.
HUR FAN SKA JAG FÅ FUCKING ERFARENHET OM JAG INTE FÅR JOBBA NÅN STANS?
Jag blir så jävla förbannad.

Nu ska jag gå och lägga mig och inte vakna förens på onsdag.
Då ska jag till stan och supa ihjäl mig.
Hare




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0