..-

Hahaha alltså åh vad jag är irriterad.
Jag blir irriterad på fjortisar som skriver i sina bloggar exakt hur mycket sprit dom drack i helgen.(okej du drack en halv redbull/vodka och två öl. Du blev säkert svinfull, du är ashäftig för att du blev extremt bakfull. Mannen, det är INTE coolt att vara bakfull, tro mig, jag vet hur det är och vara riktigt bakfull. Det är inte häftigt någonstans idiot)
Jag blir irriterad på att jag inte kan sova på nätterna. (Jag blir grinig när jag inte får sova som jag vill)
Jag blir irriterad på folk som ska välja en glass i taget så jag måste gå fram och tillbaka fem hundra gånger för dom aldrig kan bestämma sig. (Det blir KAOS i frysen och jag råkade nästan slå sönder glaset innan. Bestäm dig. Fatta)
Jag blir irriterad på att jag inte hittar mitt pass. (Ganska behövligt just nu ehe)
Jag blir irriterad på att folk snackar så jävla mycket skit. (Jag ska fan också börja snacka skit om er så ska ni få se hur kul det kan bli? Opålitliga as)
Jag blir JÄVLIGT irriterad på att jag måste följa med och handla varenda jävla gång. Det är så jävla TRÅKIGT.
Jag blir irriterad på att radion spelar samma jävla låtar hela tiden.

Okej bitterfittan 2.0 typ, men jag pallar bara inte dagen.
Och att vara tvungen att le och vara trevlig mot små snorungar som kommer 41324 gånger och handlar för endast två kronor per gång känns som en jävligt påfrestande grej idag.


JAJA. Ändrade planer för helgen iallafall.
Blir malmö istället.
Halmstad på torsdag sen drar jag till malmö på fredagen.
Oslo står kvar.


Beger mig nu.
Fred ut krigare.
PUSS

Niaz
2012-08-13 @ 22:42:45
URL: http://ninnii.blogg.se/

Lust att göra bloglovin byte? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0