..-

Back to normal.
Sitter på jobbet just nu, det är fantastic verkligen!

Efter en veckas semester känner jag mig inte alls utvilad.
Kan bero på att jag var typ död halva veckan.

I helgen vare iallafall rave och det var awesome.
På fredagen var vi i båstad och lördagen halmstad.
Jag måste säga att jag är imponerad över min kompis hildas tekniker för att få vad hon vill.
Det blev en efterfest med maskinen och en go taxitur på ungefär en miljard kronor.

Så denna veckan jobbar jag konstant.
6 dagar plus ett pass på 3 <3.
Känner mig lycklig. Men vadå, vad ska jag annars göra?
Jag har inga vänner typ. Inte som vill umgås med mig iallafall.
Bara Becka men hon ville till måndagsklubben ikväll men jag jobbar tidigt imon så det gick inte.
Jättetrist och tråkigt.


Annars har jag verkligen ingenting att berätta.
Allt rullar på as usual och jag mår lika rövigt som alltid men det är smällar man får ta när man tillåter sig själv att bli kär i en not so much gudagåva-pojk som varken vet vad rätt eller fel är.
Men vissa blommar väl senare än andra antagligen.

Jag är sådär sällskapssjuk idag med, fast så blir jag irriterad på mamma med för hon bara tjatar.

Jag orkar inte skriva för mina fingrar vill inte som jag så jag får sudda hela tiden.

Peace out.

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0