..-

Torsdag already!
Fan ad nice.
Min ena knapp på datan har slutat funka, eftersom jag inte kan skria ilken så kan jag inte isa, men ni fattar förmodligen haha.

Matilda ille att jag skulle följa med ut idag, men kände faktiskt inte för det. 
Ja, jag är lika chockad jag.

Laddar upp för lördag istället.
Imon ska jag shoppa lite julklappar och skit tänkte jag, åker till westfield för jag hatar hatar hatar oxford street.
Matilda ska med också så kan bli en mysig dag!

Annars händer det inte asmycket, i har städat idag. erkligen städat.
Damsugat, dammat, plockat iordning. You name it.

I eckan har i erkligen inte gjort nånting, bara softat typ.
Haha patetiskt, i har erkligen inte gjort ett skit. Orka oss.

Jaja, helgen blir nog bra iallafall.
Middag och utgång sen middag med Jess på söndagen hihi.

Har inget annat att säga.
Peace.

PUSS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0