..-

Ännu en helg som har gått.

I fredags mötte jag upp Bella, Matilda och Adam i camden på kvällen, vi gick till en asskön pub där som förövrigt hade helt sjuka priser. Billiga alltså.
Efter det åkte vi till Rose, en helt ny klubb för mig, men den var asnice!
Hade faktiskt riktigt roligt må jag säga.
Mötte upp Alex och hans polare för efterfest, så jävla askallt var det när vi väntade på taxin, skulle tagit min vinterjacka. Herregud.

Sov i princip hela dagen igår, vaknade halv sex på kvällen.
Gjorde verkligen ingenting. Kollade på film tills jag somnade igen typ vid halv två eller nåt.
Idag har jag inte heller gjort ett skit, bara handlat och skypeat med alla människor där hemma.

Är så jävla tråkigt när inte Jessica är hemma haha.
Finns inget att göra.

Tänkte tvätta och skit idag men tro fan att tvättmaskinen har varit upptagen HELA dagen.
Orkar ej.

Jaja, imon ska jag träffa Bella och Matilda för att handla lite maskeradgrejer.
Ska på maskeradfest på onsdag och förmodligen på torsdag med.
Skoj!

Annars händer det ingenting.
Gjorde världens starkaste taco innan.
Pallar inte att "Mild" är som typ "hot" hemma.
Dog lite, HATAR stark mat.
Usch, och min mage tål verkligen inte det.

Ska nog ta en dusch och packa in mitt hår, fattar inte vad som hände i fredags egentligen men mitt hår är som svinto. Det gillar inte hårspray så mycket förmodligen.
Blä.

Jaja, skriver mer i veckan.
PUSS
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0