..-

Hey!

så vad har hänt nurå..
Typ ingenting.

I tisdags var jag bara hemma faktiskt, gjorde verkligen ingenting.
Igår var jag på intervju på en underklädesbutik, gick väl bra och så, vi får väl se vad som händer.

På kvällen träffade jag Alex, en killkompis som jag träffa förra fredagen vi var ute.
Mötte upp han i Victoria och hängde med till en park där hans kompisar satt och drack och hade det trevligt.
Det var faktiskt himla mysigt att sitta där, alla var jättetrevliga och frågade asmycket om Sverige.

Connor:
You came from sweden right?
Jag: Yes..
- What language do you speak there?
- Ehm.. I live in SWEDEN, so we talk SWEDISH.
- Oh, cool.. Is that like french or something?

Connor:
- Have you ever been in Oslo?
- Yea, why?
- Isnt that the capital of sweden?
- W.t.f.......................


Jag vet inte fall han gjorde sig på eller fall han var så efterbliven på riktigt haha.
Aja, det var en trevlig kväll iallafall.

Ska chilla idag, sova, kolla film, äta osv.

PUSS
Rebeccaa
2012-10-25 @ 21:24:08
URL: http://finest.se/rebeccaaeriksson

Du får tänka på att i England läser man inte geografi så det är inte konstigt att de inte vet vilket språk vi pratar eller att Oslo är en stad. Tänk på det så du inte dum förklarar någon =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0