..-

Jaha måndag igen.
Dagen har bestått utav Oxford och cvudelning.
Jag orkar inte mer, att söka jobb är psykiskt, både i sverige, norge och här med.
Blir galen.


Träffade upp Bella och Matilda med, tog en kaffe med dom och lite så.
Råkade(!) köpa en assöt vinterjacka på primark med. 
Typ 275 kroner. Vafan?
Dog lite så söt den var så vart lixom tvungen att ha den. Heh..

Aja, drog hem, gick till gymmet och körde ben,rumpa och mage.
Lär kännas såinihelvete imon men vadå, har inget direkt för mig så chill.
Ska iofs ut imonkväll...
Ääääh, det får man ta!

Känns så underbart att vara tillbaka på gymmet!
Dör lite, ska köra zumba och bp i veckan med tänkte jag. 
MISS IT.

Kom hem runt nio, lagade mat (värmde i micron), duschade och nu sitter jag här.
Är jättetrött eftersom det var nåt jävla skitlarm som gick igång klockan fyra inatt och lät typ i en halvtimme eller nåt. Kändes ju sådär kul.

Älskar förövrigt att alla är så trevliga här!
Gick i en butik häromdan så en brud ba;
- Excuse me? Excuse me?
Jag fattar typ aldrig att dom snackar med mig så hon trodde jag var efterbliven men efter ett tag förstod jag att det var mig och snackade med.
- Excuse me?
(Tittar mig förvirrat omkring) 
- Yes?
- Your bag is open love, just so you know.

What?!
Vem fan säger så? Fan vad underbar människa.
Sånt gör man typ inte i sverige.

Well, nu ska jag gå och lägga mig fasten jag är ashungrig (Nej mor, jag svälter inte jag har ätit som en häst idag)

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0